zondag 5 januari 2014

spirit in the hall closet eating cheese

Zo wat een succesvol dagje weer ben lekker thuis.
Heb even aan mijn onderneming gewerkt met succes.
Dus daar ben ik wel blij mee.
Wat ik gisteren wel raar vond is een tikkend geluid wat ik steeds hoorde in de gang.
En steeds als ik ging kijken was er niks.
Ken je dat, je hoord iets maar als je gaat kijken is er niks. Normaal heb je dat een keer,
nou ik had dat meerdere keren achter elkaar. Na de 7de keer ging ik gewoon even op de gang staan
om te kijken of het weer terug kwam. En raad eens ik hoorde niks, dan ga je natuurlijk vragen zat het niet gewoon tussen je oren?
Nou nee na een uur hoorde ik het weer rende gelijk naar de gang om te kijken wat het nou was.
Vervolgens kwam het nog een keer het geluid. En toen wist ik het,want toen ik de gangkast opende zag ik dat het een muis was.Dus er zat gewoon een muis in de gangkast, heb er gelijk iets tegen gekocht en weg met die muis!











So what a successful day i had back at home.
I just worked on my business successfully.
So I'm happy with that.
What I found strange yesterday is a ticking sound That i heard in the corridor.
And every time I went to look there was nothing.
You know that right if you heard something, but if you look there is nothing. Normally thats one time,
Well I didt that several times in succession. After the 7th time I just stopped on the corridor
to see if it came back. Guess I heard nothing, then you will of course ask was that not between your ears?
Well no, after an hour I heard the same again ran into the hallway to see what it was.
Then again i hurt the sound. And then I knew, because when I opened the hall door, I saw that it was a mouse. just a mouse in the hall closet, I bought something and away with that mouse!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten